Szukam wirtualnej asystentki (aka prawej ręki do zadań specjalnych ;))

Hej! Nazywam się Ada Hirsz. Uczę jak skutecznie działać na Instagramie i nagrywać kreatywne wideo telefonem.

Szukam sumiennej, kreatywnej i zorganizowanej osoby, która wesprze mnie w codziennych działaniach w mojej firmie.

Jeśli czujesz, że to o Tobie, szukasz fajnej pracy online i chcesz mieć wpływ na rozwój mojej marki oraz produktów - to ogłoszenie jest dla Ciebie! ;)

Sprawdź również: rekrutacja na stanowisko projektant_ka grafika (Canva) (jedna osoba może aplikować na oba stanowiska)

Ja i moja marka osobista

Od prawie pięciu lat pracuję w mediach społecznościowych, a od ponad dwóch rozwijam moją markę osobistą stworzoną dla osób, które dostrzegają siłę internetu, widzą potencjał w mediach społecznościowych i chcą go wykorzystać, aby zdobywać klientów i rozwijać swoje biznesy w onlajnie.

 

Wierzę, że szczególnie jeśli chodzi o social media i internet - wszystkiego da się nauczyć, ale… nie u każdego zadziała to samo. Pokazuję jak w marketingowy sposób rozgryźć swój biznes, wejść w buty swoich odbiorców i tworzyć treści, które przyciągną nowych klientów - po swojemu i na własnych zasadach.

Produkty, usługi i inne działania

  • Tworzę produkty elektroniczne - kursy online, warsztaty online, webinary
  • Prowadzę szkolenia (stacjonarne i online) zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm
  • Tworzę treści edukacyjne (posty, Rolki) na Instagramie
  • Nagrywam podcast „Po swojemu”
  • Współtworzę markę Grow Spot (konferencja i platforma rozwoju biznesowego)
  • Piszę newsletter
  • Tworzę wyzwania na Instagramie
  • Prowadzę konsultacje
  • Tworzę grafiki, szablony grafik w Canvie, zajmuję się składem e-booków

    Aktualnie trwają również prace nad moją (bardziej rozbudowaną) stroną internetową - będzie się to wiązało z większym naciskiem na tworzenie treści pisanych (artykułów edukacyjnych).

    Mój team to na ten moment dwie osoby - ja i Marta, moja managerka, która w firmie zajmuje się również reklamami.

Jak się ze mną pracuje?

Istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że jesteś z tego samego miasta, co ja, a nawet jeśli, to ja dosyć często się przemieszczam, dlatego jest to praca całkowicie zdalna. W związku z tym, bardzo ważna jest dla mnie precyzyjna komunikacja, proaktywna postawa i samodzielność.

Zatrudnienie wirtualnej asystentki ma na celu uwolnienie odrobiny czasu z mojego kalendarza, dlatego chciałabym, aby osoba, z którą będę pracować była w stanie sama rozwiązać problemy, które mogą być rozwiązane bez mojego udziału.

 

Kilka istotnych faktów o mnie:

  • Wyznaję zasadę „zrobione jest lepsze od doskonałego”, ale… do pewnego momentu. Zwracam uwagę na szczegóły, detale, estetykę. Ważne jest dla mnie, aby moje treści cieszyły oko i były user-friendly.

  • Cenię sobie kreatywność i proaktywność. Chcę pracować z osobą, która patrzy na wykonywane zadania krytycznym okiem i nie przechodził przez nie „z automatu”. Zawsze da się coś usprawnić!

  • Wychodzę z założenia, że wszystkiego da się nauczyć. Dlatego bardzo nie lubię pytań, na które odpowiedź można znaleźć w 5 sekund w internecie ;)

  • Terminowość jest dla mnie bardzo ważna. Nie zaglądam nikomu przez ramię, ale oczekuję, że wszystko będzie dowiezione na czas.

  • Każdy popełnia błędy, od jednego fakapu świat się nie zawali. Lubię, jednak kiedy ktoś do takiego błędu potrafi się przyznać. Szczerość popłaca, poza tym wspólnie łatwiej naprawia się szkody ;)

  • Zakładam z góry, że ludzie są szczerzy i dobrzy. Zaufanie otrzymuje się ode mnie na starcie, ale jeśli zaczynam czuć, że ktoś jest nieszczery albo kombinuje, bardzo łatwo można je stracić.

 

Jestem wymagająca i nie ukrywam, szukam na to stanowisko kogoś świetnego, bo tak jak napisałam na początku - będzie to moja prawa ręka, superbohater do zadań specjalnych. Ale… jeśli znasz mnie z Instagrama, to wiesz, że mam duży dystans do siebie i poczucie humoru. Oczekuję, żeby praca była wykonana, ale nasza relacja będzie daleka od takiej z kijem w dupie :) Luźna atmosfera i dużo śmiechu dostaniesz w pakiecie.

Jako wirtualna asystentka

przejmiesz ode mnie część czynności związanych z realizacją bieżących projektów oraz będziesz odpowiedzialna za zadania takie jak np. obsługa wysyłki newslettera, czy montaż i publikacje podcastów.

 

Szukam osoby sumiennej i dokładnej, ale także otwartej na nowe zadania, takiej która szybko się uczy i przede wszystkim potrafi przejąć inicjatywę i sama szukać nowych rozwiązań.

Jakie będą Twoje zadania?

  • Montaż i publikowanie podcastu
  • Wgrywanie newslettera/e-maili sprzedażowych na platformę mailingową (po otrzymaniu treści maila w dokumencie tekstowym)
  • Wgrywanie artykułów na stronę www (Wordpress)
  • Research treści na Instagramie w danej tematyce
  • Research gości do podcastu
  • Stworzenie prezentacji szkolenia/webinaru w Canvie na bazie szablonu (dostarczam treść slajdów)
  • Podstawowa edycja plików wideo (np. pocięcie webinaru na kilka krótszych lekcji lub wycięcie jakiegoś fragmentu z lekcji wideo)
  • Wgrywanie kursu na platformę szkoleniową
  • Wgrywanie gotowych materiałów na konto kursowe na Instagramie (Instastory, Rolki)
  • Ustawienie automatyzacji (powitalnej, posprzedażowej) na platformie mailingowej na podstawie gotowych szablonów

 

Firma nieustannie się rozwija, dlatego po pewnym czasie (i wspólnym uzgodnieniu), zakres obowiązków może zostać rozszerzony.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz doświadczenie w wykonywaniu tego typu zadań. Liczy się dla mnie realne doświadczenie - nie musisz mieć żadnych szkoleń na wirtualną asystentkę, nie wymagam też doświadczenia konkretnie na tym stanowisku,
  • potrafisz obsługiwać Canvę,
  • znasz Wordpressa na poziomie podstawowym,
  • masz doświadczenie z platformą Mailerlite,
  • szybko się uczysz i jesteś otwarta na wykonywanie nowych dla Ciebie zadań,
  • masz poczucie estetyki i jesteś świadoma w jakiej estetyce obracają się treści publikowane w ramach mojej marki,
  • świat Instagrama i biznesu online nie jest Ci obcy, znasz branżowe słownictwo (np. lead magnet, viral, przejście, CTA)
  • nie nudzi Cię rutyna i powtarzalne działania,
  • jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną, terminową i sumienną,
  • jesteś samodzielna,
  • potrafisz wykazywać inicjatywę,
  • nie trzeba po Tobie poprawiać,
  • chcesz i umiesz pracować zdalnie.

Mile widziane (ale niewymagane):

  • znajomość programów Adobe Photoshop, Adobe Audition, Adobe Premiere Pro, Adobe InDesign,
  • lekkie pióro, umiejętność pisania prostym językiem,
  • znajomość SEO,
  • doświadczenie w marketingu, social mediach,
  • zaawansowana znajomość Wordpressa,
  • świetna znajomość Instagrama (zarówno jako aplikacji, jak i rozwijania konta na IG w ujęciu marketingowym),
  • umiejętność projektowania graficznego, znajomość zasad kompozycji itd.
  • podstawowe umiejętności fotograficzne (wiesz pod jakim kątem zrobić zdjęcie, żeby wyglądało dobrze). 

Ta praca NIE JEST DLA CIEBIE, jeśli:

  • uważasz, że chyba mnie pogięło z tymi wymaganiami,
  • masz dwie lewe ręce do spraw technicznych, internetowych,
  • szukasz pracy, w której ktoś powie Ci dokładnie co, kiedy i jak masz robić krok po kroku (potrzebujesz, aby ktoś na bieżąco zarządzał Twoją pracą),
  • szukasz pracy, która zapewni Ci stałą ilość godzin w miesiącu,
  • nie lubisz powtarzalnych zadań, cały czas potrzebujesz nowych bodźców,
  • Nie masz żadnego doświadczenia w wykonywaniu zadań wymienionych w części „jakie będą Twoje obowiązki”,
  • drażnię Cię i czujesz, że totalnie nie nadajemy na podobnych falach.

Co oferuję?

  • dorywczą pracę zdalną w wymiarze 10-50h w miesiącu. Ilość pracy jest ściścle powiązana z ilością bieżących projektów w firmie. Zawsze biorę pod uwagę Twoją dyspozycyjność (nie będzie sytuacji w której w ciągu tygodnia z zaskoczenia dostaniesz zadania na 30h do pilnej realizacji),
  • wynagrodzenie godzinowe 30-45zł/h brutto (w zależności od doświadczenia i umiejętności) / rozliczenie B2B lub umowa zlecenie
  • dostęp do pakietu Adobe,
  • dostęp do Canvy Pro,
  • dostęp do wszystkich moich kursów i szkoleń (czasami również stacjonarnych),
  • pracę, w której możesz wychodzić z inicjatywą i wyrażać swoje zdanie. Chcę, abyś była witalną częścią zespołu, a nie tylko pracownikiem,
  • luźną, fajną atmosferę w pracy
  • …ale też poza nią - w miarę naszych możliwości integracja w jakiejś fajnej knajpie na pewno się wydarzy ;)

Opis i terminy rekrutacji

Etap I: ankieta rekrutacyjna

13-19.09 - czas na przesłanie zgłoszenia

20.09 - wysłanie zaproszeń do II etapu

Uwaga! Zaproszenie do II etapu rekrutacji otrzymają tylko wybrane osoby. Jeśli nie skontaktuję się z Tobą, oznacza to, że nie znalazłaś/eś się w tej grupie.

 

Etap II: zadanie rekrutacyjne

20-27.09 - czas na wykonanie zadania rekrutacyjnego

27.09 - 2.10 - zapoznanie się z wykonanymi zadaniami i wysłanie zaproszeń na rozmowy rekrutacyjne

 

Etap III: rozmowa rekrutacyjna

Termin ustalamy wspólnie, wszystkie rozmowy odbędą się maksymalnie do 7.10.

 

Masz pytania? Pisz śmiało na hello@adriannahirsz.pl | (tytuł maila: rekrutacja)

 

Kliknij w poniższy przycisk, aby przejść do ankiety rekrutacyjnej.

Aplikuję!