Od prawie pięciu lat pracuję w mediach społecznościowych, a od ponad dwóch rozwijam moją markę osobistą stworzoną dla osób, które dostrzegają siłę internetu, widzą potencjał w mediach społecznościowych i chcą go wykorzystać, aby zdobywać klientów i rozwijać swoje biznesy w onlajnie.
Wierzę, że szczególnie jeśli chodzi o social media i internet - wszystkiego da się nauczyć, ale… nie u każdego zadziała to samo. Pokazuję jak w marketingowy sposób rozgryźć swój biznes, wejść w buty swoich odbiorców i tworzyć treści, które przyciągną nowych klientów - po swojemu i na własnych zasadach.
Istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że jesteś z tego samego miasta, co ja, a nawet jeśli, to ja dosyć często się przemieszczam, dlatego jest to praca całkowicie zdalna. W związku z tym, bardzo ważna jest dla mnie precyzyjna komunikacja, proaktywna postawa i samodzielność.
Zatrudnienie wirtualnej asystentki ma na celu uwolnienie odrobiny czasu z mojego kalendarza, dlatego chciałabym, aby osoba, z którą będę pracować była w stanie sama rozwiązać problemy, które mogą być rozwiązane bez mojego udziału.
Jestem wymagająca i nie ukrywam, szukam na to stanowisko kogoś świetnego, bo tak jak napisałam na początku - będzie to moja prawa ręka, superbohater do zadań specjalnych. Ale… jeśli znasz mnie z Instagrama, to wiesz, że mam duży dystans do siebie i poczucie humoru. Oczekuję, żeby praca była wykonana, ale nasza relacja będzie daleka od takiej z kijem w dupie :) Luźna atmosfera i dużo śmiechu dostaniesz w pakiecie.
przejmiesz ode mnie część czynności związanych z realizacją bieżących projektów oraz będziesz odpowiedzialna za zadania takie jak np. obsługa wysyłki newslettera, czy montaż i publikacje podcastów.
Szukam osoby sumiennej i dokładnej, ale także otwartej na nowe zadania, takiej która szybko się uczy i przede wszystkim potrafi przejąć inicjatywę i sama szukać nowych rozwiązań.
Firma nieustannie się rozwija, dlatego po pewnym czasie (i wspólnym uzgodnieniu), zakres obowiązków może zostać rozszerzony.
Etap I: ankieta rekrutacyjna
13-19.09 - czas na przesłanie zgłoszenia
20.09 - wysłanie zaproszeń do II etapu
Uwaga! Zaproszenie do II etapu rekrutacji otrzymają tylko wybrane osoby. Jeśli nie skontaktuję się z Tobą, oznacza to, że nie znalazłaś/eś się w tej grupie.
Etap II: zadanie rekrutacyjne
20-27.09 - czas na wykonanie zadania rekrutacyjnego
27.09 - 2.10 - zapoznanie się z wykonanymi zadaniami i wysłanie zaproszeń na rozmowy rekrutacyjne
Etap III: rozmowa rekrutacyjna
Termin ustalamy wspólnie, wszystkie rozmowy odbędą się maksymalnie do 7.10.
Masz pytania? Pisz śmiało na hello@adriannahirsz.pl | (tytuł maila: rekrutacja)
Kliknij w poniższy przycisk, aby przejść do ankiety rekrutacyjnej.