Cześć. Nazywam się Adrianna Hirsz i prowadzę profil na Instagramie
@adrianna_hirsz
Od ponad 3 lat pracuję w mediach społecznościowych jako freelancer, zajmując się wachlarzem czynności związanych ze wsparciem marek w budowaniu ich wizerunku w sieci.
Moje zadania obejmują projektowanie graficzne, copywriting, czy konsultacje w zakresie komunikacji na Instagramie. Od dłuższego czasu czułam jednak, że współprace jeden na jeden mi nie wystarczają. Doszłam do wniosku, że chciałabym robić coś więcej i
pomagać innym na większą skalę.
W marcu 2020r. postanowiłam pójść o krok dalej i założyłam swój własny profil na Insta, na którym
przekazuję wiedzę dotyczącą rozwijania konta na tej platformie, kreatywnej fotografii, edycji, grafiki dla laików i tak naprawdę wszystkich czynności, które idą w parze z efektywnym działaniem w social mediach.
Całość opruszona jest marketingowymi insightami, które wyniosłam zarówno z pracy jak i ze studiów.
Niestety nie ma czegoś takiego jak Encyklopedia Instagramu, w której czarno na białym mamy napisane co działa, a co nie. Nie mówiąc już o tym, że internet roi się od “specjalistów”, przez co ciężko jest odróżnić fakty od mitów.
Postanowiłam, że nie będę czekać aż coś stworzy się samo i wezmę sprawy w swoje ręce.