fbpx

12 pomysłów na wykorzystanie grup na Insta do rozwoju Twojej marki

Zostań pionierem najnowszej opcji na Instagramie
i w kreatywny sposób zaplanuj prowadzenie swojej grupy tak,
aby była ciekawa dla Twoich odbiorców.
Wiem już wszystko, kupuję!
O co chodzi z grupami na Instagramie?
Grupy na Instagramie to świeżutka opcja, która trochę przypomina grupy na Facebooku. Ty, jako twórca, możesz założyć tematyczną grupę, do której mogą dołączać inne osoby. Członkowie grupy, tak jak Ty, mogą publikować na niej posty i stories.

Jak to jednak zorganizować? Jak kreatywnie wykorzystać tę opcję? Jak upewnić się, że grupa nie zamieni się w spamerską tablicę? Podczas tego szkolenia podzielę się z Tobą swoimi pomysłami na kreatywne wykorzystanie profili grupowych!
Dlaczego warto założyć grupę?
Wzmocnisz relację ze swoimi odbiorcami,
Zapewnisz społeczności przestrzeń do rozmowy, wymiany doświadczeń, czy wzajemnego feedbacku,
Uzyskasz dodatkowy kanał do przekazywania ważnych informacji, dzięki czemu dotrzesz z nimi do większej liczby osób (Instastories grup wyświetlają się na początku kolejki),
... ale również do ekskluzywnego wsparcia grupy Twoich dotychczasowych klientów,
Urozmaicisz treści, przekazywane Twoim odbiorcom - dzięki grupom mamy dostęp do gamy nowych możliwości, których szkoda nie wykorzystać.
Jeśli zrobisz to już teraz, masz szansę rozkręcić jedną z pierwszych grup, do których dołączają i przywiązują się Twoi obserwatorzy!
Jeśli totalnie nie wiesz o co chodzi z tymi grupami
i myślisz sobie:
"po co to komu, nie widzę w tym sensu",
"czym to się różni od dotychczasowych profili",
"nie wiem jak z tego korzystać i nie mam na to pomysłu",
"kolejna nowa opcja, nie ogarniam już co się dzieje",
"wszyscy zakładają grupy, nie chcę zostać w tyle, ale nie wiem jak to ugryźć"

Weź udział w mini szkoleniu "12 pomysłów na wykorzystanie
grup na Instagramie do rozwoju Twojej marki"!

Szkolenie online na żywo, które odbędzie się 22.06 o 20:00
Roczny dostęp do nagrania.
Prezentacja ze szkolenia (.pdf)
39 
Dołączam!
Kiedy tylko ta opcja pojawiła się na Instagramie, nie mogłam spać z natłoku pomysłów. Nie wykorzystam ich wszystkich sama, a szkoda, żeby się zmarnowały! ;)

Kim jestem?

Nazywam się Ada Hirsz i od ponad 5 lat pracuję w mediach społecznościowych, a od +2 lat prowadzę własną firmę, w której uczę innych rozkręcać konto na IG, zarabiać na marce osobistej i nagrywać & montować wideo telefonem.

Poprzez moje szkolenia stacjonarne, online i kursy przeszkoliłam już ponad 1300 osób. Prowadziłam warsztaty między innymi dla firm takich jak L'Oreal Luxe, EY, PwC, Smart Kids Planet, czy Lirene.

Sprawdzam co działa, a co nie, abyś Ty nie musiała tego robić 😉

Pokazuję jak w końcu zacząć zarabiać na swojej wiedzy zamiast tkwić w bezsensownym punkcie ciągłego inwestowania energii w bezpłatne treści, nie wyciągając z tych działań nic dla siebie. Bez sprzedaży nie ma zarabiania!

Najczęściej zadawane pytania

Czy dostęp do szkolenia otrzymam od razu?

Szkolenie na żywo odbywa się 22 czerwca o 20:00. Link do spotkania otrzymasz dzień przed szkoleniem. Po jego zakończeniu otrzymasz roczny dostęp do nagrania.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, znajdziesz w mailu, który otrzymasz chwilkę po opłaceniu zamówienia. Jeśli nie możesz go odnaleźć, odezwij się na pomoc@adriannahirsz.pl

Dokonałam zakupu, ale coś nie działa. Co teraz?

Odezwij się do mnie na pomoc@adriannahirsz.pl